keskiviikko 29. toukokuuta 2013

Ei niin houkutteleva terassi/piha


Eipä oikein houkuta tuo meidän terassi ja piha ulkona oloon tämän hetkisessä olotilassaan. Kaikki on siirretty  talon puoliselta reunalta pois liftin tieltä. Ja mahdollisesti koko terassi puretaan pois loppu viikolla. Mä niin toivon että niin käy. Se tarkoittaisi sitä, että meillä olisi rippijuhlissa uusi terassi. Paviljonki on vielä mahdollisesti vanha, mutta senkin mä jotenkin kestäisin kun tietäisin, että uusi on tulossa kesän aikana.





Paviljonki on kiinnitetty nurmikkoon telttakepeillä, ja
kangas roikkuu tuulen vastuksen minimoimiseksi

On pihalla sentään jotain, mitä jaksan ihailla, ja kuvata, päivittäin:

Mun valkeakuulas
Ja kuten Batmanillä oli Robin, on mullakin oma ihmepoika joka jaksaa seurata mua ja mun touhuja (
lähes kyllästymiseen asti)

Vähän haukotuttaa

ja väsyttää

Illalla saatiin maalattua tuo pihan puolen seinä. Nyt jännätään huomiseen tietoa saadaanko viikonlopun ajaksi isompi lifti, jotta saataisiin paetyä/maalattua nuo päädyt. Jos saadaan, terassin purku alkaa huomenna päivällä.

Eilen iltapäivällä saavutettiin taas yksi merkki paalu elämän varrelta, kun vanhempi neitokainen sai mopokortin. Ja illalla oli nuoremman kevätjuhlat. Jotka mä jätin ekan kerran väliin sen jälkeen kun meillä on lapsilla koulutaival alkanut. Neiti ei ollut esiintymässä, niin hänelle sopi että mä jään kotiin maalaamaan.

KatjaS


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti