tiistai 7. toukokuuta 2013

Reunuskiviä maitopurkeista

Mä luin pari viikkoa sitten vissiin Viherpihaa, ja siinä oli kuvia kun joku oli valanut betonista kiviä pihalle. Niissä oli kyllä laitettu mosaiikki palasia koristeeksi (siis ei lainkaan mun tyyliä), mutta idea oli muuten mun mielestä tosi hyvä. Mä kun olen jo monta vuotta tuskaillut meidän nurmikon reunuksen kanssa. Osassa sitä on laitettu lauta pystyyn (erottamaan  nurmikko ja sepeli) ja kukkamaiden kohdalla on kiviä. Ja siis se nurmikon leikkaaminen niistä reunoista voi olla hankalaa. Näitä maitopurkki kiviä kun upottaisi koko reunan mitan, niin johan rupeaisi sujumaan. Ja tietty ahneus iski tässäkin asiassa ja ilmoitin isännälle, että niitä tehdään niin paljon että riittää kukkamaan reunalla olevien kivienkin alle (saa syksyllä lisättyä multaa kun reuna nousee). Elikkä nyt mä olen viikon pessyt ja kerännyt niitä purkkeja. Voitte muuten uskoa, että niitä on jo kerääntynyt (meillä kuluu maitoa tollaset 30 litraa viikossa). Ei siinä muuten, mutta kun mä en tiedä minne mä alkaisin niitä nyt pinoomaan. Ja millaisissa laatikoissa.

Mä muuten tossa viikonloppuna pohdiskelin sitä mun valurautaista penkin päätyäni. Miltähän se näyttäisi jos sen laittaisi jonkun kukkamaan päätyyn vähän niinkuin aidaksi. En kyllä vielä keksinyt miten sen saa jäämään pystyyn, mutta se voisi olla ihan kivan näköinen. Tarvii varmaan jutella isännälle asiasta.

Loppuun pari kuvaa, mitkä ei liity yhtään maitopurkkeihin eikä penkin päätyyn:





Jos vaikka huomenna ajatus kulkisi vähän paremmin kuin tänään. Taikka sitten se on vielä melkein kaksi viikkoa tätä kun mä vahtaan telkkarista MM-lätkää.

KatjaS

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti