torstai 2. toukokuuta 2013

Torstai maanantai fiiliksin

Siinä se vappukin sitten meni. Aattona juhlistettiin isännän synttäreitä, ja eilen tuli esikoisesta täysi-ikäinen.

Aattona saatiin se mun tuunaamaa palo ämpäri paikoilleen. Siitä tuli aikas hyvä, vaikka itse sanonkin. Olisi tosi mukava portin pielessä, mutta mä olen niin epäluuloinen, että pelkään jonkun varastavan sen. Siksi se laitettiin terassin aitaan. Ja nyt sitä on kyllä mukava ihastella keittiön ikkunasta.


Terassin laudat näyttää tosi karmeilta kun ne on ihan
 maalissa, mutta ne on tarkoitus vaihtaa.

Vappu aattona neuloin vielä kiireellä ennen vieraiden tuloa ne verhot esikoisen huoneeseen. Nyt kuulemma kelpaa kun huoneessa on aamulla todella pimeää.




Muuten lueskelin taas joitain sisustus lehtiä ja -kirjoja. Sitä ei kyllä saisi tehdä. Se kun pakkaa poikimaan aina kaikkia ideoita mitkä on pakko päästä toteuttamaan. Nytkin on muutama suunnitelma muhinut päässä niin, ettei yöllä tahtonut nukutuksi saada. Ja eilen kyllä aloittelinkin yhtä, mutta siitä lisää kun olen saanut sen valmiiksi.

Nyt on pohdinnan alla mitä tälle ihanuudelle keksisi. Eli valurautainen penkin pääty, yksi kappale. Eli penkkiä siitä ei ikävä kyllä saa tehtyä, mutta johonkin se olisi kiva laittaa. Ideoita otetaan kiitollisena vastaan.



Nyt mä kaivan mitan esille ja rupean mittailemaan kaappeja. Josko vaikka saisi vaihdettua niiden paikkoja. Kerron huomenna miten kävi.

KatjaS

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti