lauantai 27. heinäkuuta 2013

Kiven pyöritystä

Tai no nyt ihan. Kivet oli niin pieniä että ne pystyi kantamaan. Mutta pyöritystä tuli siitä kun siirsi niitä paikasta toiseen.

Eli tyhjennettiin aamulla isännän kanssa ne eiliset kattotiilet autosta. Sen jälkeen mun piti tietysti ottaa vanhat kivet pois kukkamaan reunasta. Sit olikin vuorossa tiilien ladonta kukkamaan reunaan. Se olikin helpoin homma. Tässä on lopputulos





Mun mielestä onnistui hyvin, vai mitä olette mieltä? Tohon ylimmäksi on tarkoituksella laitettu tollaisia missä on sammalta. 

Ja kukkamaan vieressä seilaa vieläkin muutama liuskekivi mikä otettiin talon takaa pois jo huhtikuussa (kerrottu täällä). Olen tässä miettinyt josko ne laittaisi jatkeeksi tohon nurmikolle. Meillä on siinä terassin rappujen jatkeena "polku joka ei johda minnekään".


Eipä näytä nurmikko hääppöiseltä
näin kuivana kesänä


Meillä lähti toiset Yyteriin uiskentelemaan ja ottamaan aurinkoa.Mä jäin suosiolla kotiin kun noista ei kumpikaan oikein ole mun juttuni. Mä vaan tuskastun kun ei ole mitään tekemistä. Enkä todellakaan tarkoita sillä että mä koko ajan tekisin jotain, mut rannalla kun tiedän etten pysty tekeen mitään niin voi kääk. Sen jälkeen ei kellään ole kivaa. Eli mulla on tänään tiedossa mukavaa laatuaikaa ihan vaan itseni seurassa :)


KatjaS

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti