maanantai 8. heinäkuuta 2013

Oon niin ylpee lapsistani

Mistä voi johtua et kerrankin kun mä nukkuisin aamulla, toisilla on muita suunnitelmia. Olin hereillä kyllä jo ennen seiskaa ja kuulin kun esikoinen lähti töihin, mut aattelin huilata vielä hetken ja parannella päänsärkyä. No mä olinkin nukahtanut ja heräsin kasin aikaan kun kuulu kuorma-auton ääni. Olin ihan kuutamolla mitä varten roskisauto pörrää taas kun perjantaina oli roskisauto päivä. Sit tajusin et meille tulee puita. No eipä muuta kun kiireellä ylös. Ovikello soikin kun pääsin eteiseen. Esikoinen seiso siellä ja käski siirtää autoa (oli työnantajansa mukana tuomassa kuormaa). Oli kiva ensi kohtaaminen kun mä pöllähdin pihalle vielä puoli unessa, tukka pystyssä Hello Kitty housuissani. Ei varmaan tullut mitään traumoja esikoiselle...

No sieltä saapui pihalle tällainen kasa puita (10 mottia). Oli pakko peittää ne aamulla kun tihutteli vähän.





Sade ei onneksi alkanutkaan ja me päästiin noiden kolmen kotona olevan lapsukaisen kanssa viemään puita sisälle. Nyt kaikki puut on sisällä ja jäljetkin siivottu ja kello on vasta vähän yli yksi. Eli kylää saa olla tosi ylpeä lapsosten avusta. Esikoinen teki osansa kun puut tuli.

KatjaS

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti