sunnuntai 29. syyskuuta 2013

Iloa pienistä asioista

Suurin ilon aihe tällä hetkellä on et meidän sisäsaunasta on vihdoinkin saatu raaputettua maalit pois laatoista (juttua täällä). Sen lisäksi sain ne pestyä. Huomenna aamulla olis tarkoitus päästä maalaamaan ne, mikäli vaan olkapää ja käsi kestävät.

Pihallakin saatiin kans pari hommaa valmiiksi talvea varten. Eli toiveita on että kaikki saadaan kuin saadaankin valmiiksi.

Yks ilon aihe on se, että mä ostin vihdoin (tai joidenkin mielestä jo) uuden kalenterin ensi vuotta varten. Oi miten se on mukavaa aloittaa uusi kalenteri. Tosin sen valinta on yhtä stressiä, mutta kun sen valinnan saa vihdoin tehtyä, huh. Mä en tajua miten jotkut pärjää ilman, ite oon suorastaan kalenterin orja :) Ensi vuonna säväytän muutaman mustan jälkeen limellä.


On mulla muitakin pieniä ilon aiheita. Esikoinen tuo mulle reissultaan tekstiilinauhoja (joita pyysin hakemaan kun Raumalta ei löydy Eurokankaan myymälää).

Loppuun pari poseerausta meidän Oskulta




KatjaS

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti