tiistai 10. syyskuuta 2013

Tänään olin taas pitkästä aikaa auttelemassa äitiä pihahommissa. Saatiin kukkamaihin tehtyä uudet käytävät, ja meiltä sinne viety ruusukaari paikoilleen odottamaan jotain mukavaa köynnöstä.

Matkalla piti taas hakea maitoa. Välillä tuntuu et olis parasta ostaa lehmä tai pari tohon meidän pihalle. Ei tarttis kantaa selkä vääränä maitoa kaupasta kotiin. No ei ne maitopurkit mulle mitään ihmeempiä tykytyksiä aiheuttaneet, mutta Prismaan oli tullut teksti taulujen lisäksi (pari kuvaa täällä) tarroja. Siis isoja teksti tarroja. Enhän mä niille hintoja löytänyt, eli sinne jäivät. Poikkesin sen jälkeen vielä Tokmannilla katselemassa. Ja siellä oli samoja tarroja. Hinta vain 5,99 kpl. Ja tarran koko on 48x68,5 cm. Piti oikein monta kertaa varmistaa hinta, ja sen jälkeen napata kainaloon yksi joka sorttia.




Nyt pitää vaan keksiä paikat niille. Mä vaan olen sen verran Sulo Vilen et ostaa pitää kun halvalla saa ;).

KatjaS

2 kommenttia:

  1. Kattelin noita tarroja kans, mut en keksiny paikkaa...
    Nii ja tuun 20. päivä teille! JA keksin sulle käsityön, kaulahuivi! Onks sulla viimesin Suuri Käsityö -lehti? Siellä oli kivoja ohjeita. Maksan langat (:

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mulla ei ole sitä lehteä, mutta jos saat jostain ohjeen, voin kyllä tehdä huivin :)

      Poista