maanantai 9. syyskuuta 2013

Tölkkien klipsuista

Mä olen likimain vannonut, etten ala tekemään juomatölkkin klipsuista yhtään mitään. Perjantaina se sitten iski muhunkin. Siis se into virkata niistä jotain. Näin facessa kuvan jossa oli klipsuista virkattuja kukkia. Pitihän niitä heti koittaa. Nyt mulla on valmiina 24 kukkaa, jotka meinaan yhdistää laukuksi. Laitan jonkun kankaan vuoriksi ja vetoketjun laukun kiinni laittamista varten (jos löydän sopivan kokoisen).



Kävikö kukaan teistä Prisman osta pois- päivillä viime viikon lopulla? Mä ostin meille uusia ruokailu välineitä. Meillä on ollut Savoniaa tusina kaikkia. Välillä on haarukat ja veitset loppuneet kesken, jos esim. tiskikone on ollut päällä. Nyt kelpaa kun eivät enää lopu kesken. Yhdessä paketissa oli 6 kappaletta haarukoita, veitsiä ja ruokalusikoita. Kahvilusikoita oli 12. Uudet kun tuli pesusta, ja laitoin vanhojen joukkoon niin kyllä vaan huomaa mitkä on olleet käytössä.


Sain muuten vihdoin yhden niistä numero kylteistä, jotka ostin pari viikkoa sitten, paikoilleen (kerrottu täällä). Kyltti hiukan kärsi kun sitä yritettiin oikoa. En tiedä mihin ne oli tarkoitettu kun olivat noin kuperia, vai koveria (mulla menee aina sekaisin kumpi on kumpi). Ei sitä täysin suoraksi saatu, mutta sai vähän paremmin ruuvattua paikoilleen. Eikä tuokaan oikeastaan haittaa että osa maalista varisi pois.




Eipä muuta tällä kertaa. Mä painelen ripustamaan pyykkejä narulle.

KatjaS

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti