maanantai 7. lokakuuta 2013

Maanantaita

Siinä se viikonloppu taas meni. Alkaako mun kaikki maanantai postaukset näin? Pitäisiköhän koittaa keksiä jotain uutta? No joka tapauksessa taas on edessä uusi viikko ja uudet kujeet.

Suunnitelmia viikolle on vaikka mitä. Tänään heti on vuorossa kellarin tyhjennystä (vanhat maalipurkit, lasipurkit ja pullot pois) uusien hyllyjen tieltä. Mä odotan jo innolla niitä hyllyjä, vaikka tonne kellariin meno ei kuulu mun lempipuuhiini. En tiedä mistä se johtuu, mut olen aina inhonnut kellareihin menoa. Ihan sama onko kyseessä tollainen kun meillä (mennään keittiön lattiassa olevan luukun kautta), maakellari tai kerrostalon/rivarin häkkikellari. Tämän homman lisäksi mulla on pihalla odottamassa tiiliä pääsyä kukkamaiden reunaan. Ne on pakko saada paikoilleen, kun ensi viikonloppuna on tarkoitus leikata ja silputa kukkamaista kaikki pois. Lisäksi on muita pienempiä hommia tiedossa.

Tässä on nyt paikoillaan se kyltti ja naulakko

Kuistin ikkunalla ulko-oven vieressä

Kuistilla ovenpielessä

Ja lisää valoja esille. Mä olen ihastunut aivan totaalisesti näihin pattereilla toimiviin valoihin. Ne on tosi näppäriä, ja monissa niissä on ajastin, joka pitää valot päällä 6 tuntia. 



Lokerikkoonkin löytyy pikku hiljaa tavaraa.



Viikonlopun puuhastelujen aikana pohdin taas miten sitä voi tuntea välillä itsensä niin avuttomaksi, kun ei pysty auttamaan lapsiaan. Ei voi parantaa sairaana ollessa, eikä helpottaa toisen pahaa oloa vaikka miten yrittäisi.

Syksyistä alkavaa viikkoa!

KatjaS

4 kommenttia:

  1. Ystävälläni on saksanpaimenkoira ja ovessa kyltti "Ehdin ovelle kahdessa sekunnissa, vieläkö aiot tulla"...en nyt ihan sanamuotoa muist, mutta joteskin noin siinä lukee...:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Olen nähnyt sellaisen jossain kuvassa. Niitä on muitakin todella hyvillä teksteillä. Meille valikoitui tämä lähinnä sen vuoksi, että meidän Osku nukkuu lähes 24/7. :)

      Poista
  2. Sinut on juuri haastettu!
    Käyppähän kurkkimassa...

    VastaaPoista