maanantai 13. tammikuuta 2014

Lasten tekeleet

Mitenkäs teillä joilla on lapsia/lastenlapsia, onko teillä lasten askarteluja/käsitöitä esillä? Tuntuu vaan välillä kun lueskelee erilaisisa sisustusblogeja, että niitä ei voi pitää esillä kun ei sovi väreihin, eikä muutenkaan sisustukseen. Mä tossa äsken kuljeskelin alakerrassa kameran kanssa ja yritin kuvailla kaikki täällä esillä olevat lasten tekemät jutut (mun lasten luvalla tuunaamat jätin nyt väliin). Tässäpä näitä olisi

Makkarin hyllyltä löytyy kolmen nuorimman tekemät Unicef-nuket, jotka
olen adoptoinut (hinta 20 euroa, rahat Unicefille)

Vanhemman neidin (mun pyynnöstä)tekemä kuva Oskusta

Nuoremman pojan tekemä kukkaruukku olkkarissa

Kuopuksen tekemät linnut eteisessä

Kolmen vanhimman savityöt eteisessä

Kuopuksen tekemä saviruukku vessassa

Kuopuksen tekemä kello keittiössä

Esikoisen tekemä kello pukuhuoneessa

Sekalainen kokoelma savitöitä rappujen ikkunalla

Vanhoja piirrustuksia rappujen seinällä

Kuopuksen aikanaan kerhossa tekemät enkelit

Vanhemman neidin tekemä siili
Todella harva näistä sopii väriensä puolesta sisustukseen, mutta mä tykkään näistä silti (en todellakaan tarkoita että meidän sisustustuksessa olisi muutenkaan kaikki niin yhteen sopivaa). Eikä meilläkään todellakaan ole kaikki esillä. Niitä kerääntyy kuitenkin vuosien saatossa niin paljon.

Pakkasterveisin

KatjaS

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti