perjantai 17. lokakuuta 2014

Uutta ilmettä sohvalle

Mun on pitänyt vaihtaa sohvan päällä olevat peitot siitä asti kun sain torkkupeittoni valmiiksi. Yllättäen se on taas vaan jäänyt. No tänään aamulla otin itseäni niskasta kiinni (peitot odottivat vaatehuoneessa tulostimen päällä, ja mun oli pakko siirtää niitä, joten ajattelin samalla laittaa ne paikoilleen). Ja kuten kuvasta näkyy, mun apurini oli aivan yhtä energisen ja innostuneen oloinen kuin mä itte :) ).


Herra sentään jaksoi siirtyä tosta niin että mä sain peitot vaihdettua. Tosin sitten tuli roskisauto häiritseen hommia, ja piti vaihtaa tää sisustajan rooli vahtikoiran osaan. Osku pitää aina kauheeta konserttia ikkunassa kun roskisauto käy hakemassa roskat. Taitaa luulla et on luvattomilla asioilla.




Mukavaa alkavaa viikonloppua

KatjaS

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti