torstai 23. lokakuuta 2014

Vaihteeksi muutakin

En mä sentään ihan kokonaan ole aikaani noihin käsitöihin käyttänyt. Alku viikolla saatiin poikien kanssa (nuoremmalla syyslomaa koko viikko ja toiselta koulu kokonaan loppu) kerättyä terassilta pöytä ja tuolit vihdoinkin pois. Ja loput amppelitkin tuli tyhjennettyä, samoin kuin vesisaavit.



Edellispäivänä tunsin itseni imarrelluksi kun esikoinen kaipaili mua omaan huoneeseensa. Olin ihan varma et siellä tarvii (taas) tehdä jotain, mutta ei. Hän oli suunnitellut muuttavansa huoneensa järjestystä ja kyseli mun mielipidettä ja neuvoja :) .



Tänään alkoi tytöilläkin syysloma. Muksut meni porukalla papan luo järjesteleen paikkoja. Mulla taas oli hoidettavana kauppareissu ja kotona paikkojen siivoilu.

Pakkasterveisin

KatjaS

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti