lauantai 6. tammikuuta 2018

Keräilykampanja

Cittarissa oli taas syksyn ajan keräily kampanja, jossa leimoilla sai ostettua Iittalan Taika-sarjaa puoleen hintaan. Joka kuukausi oli myös heti tarjous, jossa sai ostettua tuotteen puoleen hintaan ilman leimoja. Mä sorruin ostamaan itselleni Kastehelmen jalallisen tarjoilu astian sekä 6 lasia.



Lisäksi aloin kampanjan alusta ostamaan lapsukaisille joululahjaksi Taika sarjaa. Yllättäen he olivat värivalinnassa näin yksimielisiä, ja jokainen halusi tuota musta-valkoista.



Kyllähän niitä ehti kertyä melkoinen kasa jouluun mennessä. Joulun jälkeen olen vielä hakenut itselleni noita pienempiä kulhoja sinisenä.

Mitenkäs muut, osallistuitteko tähän keräily kampanjaan?

KatjaS

4 kommenttia:

  1. Minulla oli huom. OLI, tuollainen kastehelmitarjoululautanen. Vihreä ja vanha, mammani peruja, mutta kuinka ollakkaan, minulla ei sitä enää ole ja harmittaa niin vietävästi vaikka väitetään, että siråpaleet tuovat onne.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voin hyvin kuvitella sen harmituksen määrän. Mua harmittaa vaikka astia olisi uudempikin, saati sitten jos on vanha ja sillä on tunne arvoa :(

      Poista
  2. Kauniita astioita. En ole osallistunut. Mukavaa loppiaista!

    VastaaPoista